Osnovan Air Sahel Task Group unutar MISIN-a, Missione bilaterale di supporto nella Repubblica del Niger
Il Task Group, stavljen izravno pod zapovjednika MISIN-a, consentirà alla missione di espandere le proprie capacità operative e logistiche nell’ambito del Sahel.
Il neo costituito Task Group opera dalla Base Aérienne 101 di Niamey con il velivoloC-27J, srednji teret posebno svestran i fleksibilan u upotrebi i sposoban učinkovito izvršavati različite taktičke transportne misije, također djeluju s polupripremljenih ili pohabanih kosina, kao i misije padobranskog zrakoplovstva, neophodno za obuku osoblja nigerijskih sigurnosnih snaga, provode MISIN Mobile Training Teams.
Le attività del Task Group si integrano con quelle degli assetti del Comando Forze per la Mobilità e il Supporto dell’Aeronautica Militare che garantiscono al Teatro Operativo saheliano le loro capacità di Airlift Transportation, ovvero le potenzialità di trasporto di personale, materiali e mezzi ovunque ve ne sia necessità, in territorio nazionale e all’estero, con una capacità di intervenire in ogni condizione e con minimo preavviso, anche in territori ostili.
Posebno, la 46a Brigata Aerea impiega i suoi velivoliC-130J e C-130J-30, sposoban za rad čak i s polupripremljenih i malih kosina, dok 14° Stormo nudi veliku nosivost materijala i putnikaKC-767A Spremnici / Transport. Transportni zrakoplovi zračnih snaga omogućuju stvaranje i održavanje tijekom vremena te mreže zračnih veza koja djeluje kao crtica d'union s operativnim kazalištima.
Također, zračni strijelci 9. i 16. krila, dipendenti dalla1ª Brigata Aerea Operazioni Specialie dalCFMS, Comando Forze per la Mobilità e il Supporto, djeluju u zrakoplovu talijanskog ratnog zrakoplovstva, garantendo l’Air Marshall Security Service, ili skup mjera i postupaka usmjerenih na minimiziranje ranjivosti osoblja, sredstava i operacija, sa strogom aeronautičkom konotacijom, s obzirom na svaku prijetnju iu svim okolnostima; to radi očuvanja slobode djelovanja i operativne učinkovitosti snaga na terenu.
Od rujna 2018, MISIN djeluje prema bilateralnom sporazumu između Italije i Nigera, u skladu s multinacionalnim naporima usmjerenim na stabilizaciju Sahela. Con i suoi Mobile Training Team, composti da personale dell’talijanska vojska, dell’Ratno zrakoplovstvo, odkarabinjeri e delleForze Speciali, la missione italiana garantisce l’incremento delle capacità nigerine nel contrasto del fenomeno dei traffici illegali e delle minacce alla sicurezza, nella sorveglianza delle frontiere e nel controllo del territorio.
LaHOĆEŠ LI è unamissione bilaterale intesa a supportare lo sviluppo delle Forze di sicurezza della Repubblica del Niger (con area geografica di intervento allargata anche a Mauritania, Nigeria e Benin) per l’incremento di capacità volte al contrasto del fenomeno dei traffici illegali e delle minacce alla sicurezza, nell’ambito di uno sforzo congiunto europeo e statunitense per la stabilizzazione dell’area del Sahel. La MISIN ha formato, ad oggi, oko 6.500 militari delle Forze di Difesa e Sicurezza nigerine.
izvori:
Tekst i fotografije: Ministarstvo obrane