Amendola Aeris Base - 28 November 2018
Designatio est ad 10:00 basis porta. Propter me tempestas haec sunt autem transiit 10 dies et, quia hodie, non intentant bene: cum ventum tips 25-30 rudem nodis et decolor caelo. In hoc,, Et venerunt illuc ventum, pulchrum validum frigus, cum nubibus, sed non hyacintho caelum et pacto inter eos visibilis scintilla.
punctualis, omnia 10:00, Air qui comitatum interdiu fiunt. Angustis spatiis atque his divisae sunt satus progressio est certior. Imus ad introitum et carros ortus ut colligitur ex duobus carrucis (Nos circiter octoginta fidelis spotter) comitante nos ad duces clava noncommissioned.
Est ingens basi amendola. eius 1050 hectares eam Air Force et maxima militaris 2 maximae aeroportus in Europa, postquam autem Ramstein, in Germania. currently domum suam 2 fuga Groups: XIII ° F 35A Martin Lockheed Unit in caelo et in II die 28 Aprilis-A Group elit est MQ9 (Predator “B”) MQ1 E-C (Predator “A+”). Et hoc maxime budget est 32nd Wing modern de Armati Virium. Et quod pendeat ab altithroni comitatu segregat Amendola in April 61st Group, secundum illud currently in Sigonella Base, , in Siciliam, et etiam quantum ad MQ1-C (Predator “A+”). Fecit autem et candelabra id resideat vel in ala basi 632ª links, Non quantum ad multiplices expositiones Aermacchi MB 339, ut DEC conturbabuntur classes patitur elit elit elit elit et sufficientis præparationis facies De piloting traditional. In aeroportus est affectus in annis a numerus opera illius sunt in diebus mutata sit cum significantly, in eodem, Et multa rapiunt AMX, ante, G 91T.
tectis aedificata sunt Predator, maxime, Erat arce F 35. Quisque facilisis litteram et omnia conturbavit, statim, Dant impressionem qua multum in loco huius aetatis, id aliter fieri non posse, quod videatur vivere, et vinaceae faecis aemulum elit.
Nostra redire, post brevem cum clava subsisto, ut fit ubi conventus erudimur ad salutis et proventus locorum proprietates agere sinit ut elit. E’ naturale che, Vidi et praesertim summus tech infrastructure elit Amendola, Maxime autem homines AOS attentis tum commendatione notitia procedens imagines huiusmodi praecipue curari.
Veniamo quindi re-imbarcati sui pullman e torniamo al circolo sottufficiali per consumare il pranzo e, de " 13:00, accompagnati alle auto per prelevare le attrezzature fotografiche.
Finalmente si comincia. Purtroppo il meteo ha subito una decisa involuzione: il vento è peggiorato e il cielo si è definitivamente coperto. Fare foto sarà molto difficile.
Arriviamo sul luogo riservato alle riprese: ci troviamo su un raccordo che taglia la pista a 2/3 della lunghezza dalla soglia 29. Profectum est terminus oppositum claudente 150 pontem de metris: speramus planis, auferens, Maximum fieri.
lumen, non obstante in mane post meridiem,, frigus parum ad verbera ventum magnum. Non dubium est de incipere launching fluctus et quietam de praesentia G Gulfstream 550 CAEW (primo ad ultimum reddere consuevit) nisi fuels nostrae cogitationes. Consul postquam detractari 14:00 pessimum audierunt: causa condimeteo pessime sulla zona di operazioni voleranno sole le forze “Red” e quindi sono previsti solo una decina di decolli, in qua nulla F 35. Fortis frustrata sentiri incipit P sed sibilus&W F 100 15C f ortus nobis ante provocantur. Vestibulum ut ad infimos ISO eriguntur minime possibile lux. Quas ego te terras inter C 130 15 usitati Belgici Air Force Wing in fabulosa, ut color Nota celebramus 70 annos ad vitam et ad Wing 45 annos officium Hercule: verum facies. Videmus in parte vestigia American taxiing moveri loco tenens, tandem, pars carousel. Inter alias autem et brevissima takeoff: ascendunt in caelum minuta 4 15C dell'USAF F, 2 F 16 Netherlands, 2 M 346 Magister e 2 SI 2000 Et typhoon Italica 1 F 16 Belga. 11 Cum enim GFD sequalis Learjet ligula elit elit addere in summa et Cassidian ALQ electronic countermeasures CXIX, et legumen. Il bottino è decisamente magro e lo sconforto è grande. Per fortuna ci informano che, per domani, è previsto un rientro (per chi potrà rimanere) per assistere alla wave del 29. Speriamo in un miglioramento del meteo.
Qui potete trovare un breve video (1 minuto preciso preciso) apud 5 decolli (1 T 346, 2 Typhoon IT e 2 F 15C USAF). Poco tempo ma tanto, tanto rumore!!!
Desidero ringraziare L’Aeronautica Militare per la possibilità offerta. Ringrazio in particolare tutti gli Ufficiali e i Sottufficiali che pazientemente ci hanno accompagnato e hanno sofferto il vento e il freddo insieme a noi spotters. gratias ago, nimis.
Adesso godetevi le (poche) photo: