23 Frar 2012 - mitjar Meiringen
L-ewwel harga tal-avjazzjoni. Fejn imorru? Iżda din id-domanda ....... fis MOLKI, it-triq ......
u mbagħad, kmieni fil-għodu, huwa off biex jiksbu l-tarf tar-runway li 9.00 dwar. Huwa kiesaħ, Hemm borra kullimkien imma aħna qegħdin dressed, ma jkunx hemm riħ u l-xenarju huwa n-nifs.
Il Flugplatz Meiringen diġà juru normalment, iżda fix-xitwa tagħti l-aħjar ta lilu nnifsu.
Aħna nġorru dritta fuq quċċata tal-kenn li tinsab fuq il-tarf grigal tar-runway: minn hawn inti tista 'ritratt l-fl-iżbarki manjiera superlative (naturalment meta l-pjani art minn 28)
Immedjatament huwa jippreżenta Hornet żewġ sedil tagħmel mess & jmorru segwit minn koppja ta 'PCs 7: la colorazione rossa dei trainer risalta fortissima sullo sfondo innevato.
Dopo l’atterraggio di un paio di F 18 monoposto decidiamo di cambiare prospettiva e ci portiamo accanto al passaggio a livello sul lato nord della pista. Anche questo è un bel posto e da qui fotografiamo un po’ di rullaggi e qualche decollo, sia di Pilatus che di Hornet.
Fa la sua comparsa anche lo Special Color del Fliegerstaffel 11 con la Tigre disegnata sugli impennaggi. Lo fotografiamo in decollo e notiamo che la biga mobile si è spostata di fianco alla testata 10: gli atterraggi avverranno di là.
Mezz’ora di attesa ed ecco che suona la campana e si abbassano le sbarre del passaggio a livello: arrivano!
L’ultimo atterra con il gancio abbassato e, dopo averlo strisciato sull’asfalto con una valanga di coreografiche scintille, aggancia la barriera e si ferma in pochi metri. Huwa tasal trakk nar, iżda kien biss eżerċizzju.
A Meiringen jiġri wisq ......
Lilek ritratti